Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

Βραβεία!!!!

    Χάθηκα για λίγες μέρες!! Επιστρέφω με καινούρια βραβεία!! Μη νομίζετε πως επειδή χάθηκα, δεν παίρνω τα βραβειάκια σας!!!
    Θέλω πολύ να σας ευχαριστήσω που με σκέφτεστε και μου χαρίζεται βραβεία!!!

    Τα τρία παρακάτω βραβεία, μου τα χαρίζει η Vailie!! Υπέροχη μαμά, απίστευτα γλυκός άνθρωπος και η πρώτη ακόλουθος του blog μου!! Αξίζει να την επισκεφτείτε και να την γνωρίσετε!! Είμαι σίγουρη πως θα σας κερδίσουν αν όχι η ίδια (πράγμα δύσκολο).. οι μπλε ματάρες των ζουζουνιών της σίγουρα!!



  

 Το βραβείο αυτό, εκτός από την Vailie, μου το χάρισαν επίσης, η Εύη και η Δέσποινα!! Υπέροχο βραβείο, υπέροχα τα άτομα που μου το χαρίζουν!!   Σας ευχαριστώ πάρα πολύ κορίτσια!!





    Το ροζ βραβείο, μου το χαρίζουν πάλι αρκετά σπιτάκια! Η Δήμητρα, η Γεωργία και η Γλυκοπαραμυθένια που το χάρισε σε όλα τα σπιτάκια! Ένα τόσο όμορφο βραβείο, δεν γίνεται να μην το δεχθώ κι εγώ, με πολύ χαρά!!! Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!!


    Τα παραπάνω βραβεία, να τα χαρίσω κι εγώ με τη σειρά μου, σε όποιον δεν τα έχει πάρει στην μπλογκογειτονιά!!! Εύχομαι να τα δεχθείτε με την ίδια χαρά που τα δέχθηκα κι εγώ!!
    Και πάμε στα βραβεία που δεν μπορώ να τα χαρίσω!!


    Το βραβείο αυτό, μου το χάρισε ο Leviathan!! Κι όχι μόνο σε εμένα, αλλά σε όλους τους αναγνώστες του! Υπέροχο το βρίσκω!! Δεν είναι;; Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!










    Τέλος σας άφησα τα βραβεία και τα δωράκια από το ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ!!! 


 
    Αυτήν την εικόνα, μου την χάρισε για να στολίσω το σπιτάκι μου! Σαν δώρο που βρήκα τη σωστή λύση σε μια σπαζοκεφαλιά που μας έβαλε!!! Χαίρομαι που την απάντησα σωστά !! Η εικόνα είναι πανέμορφη!!





     Το ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ, γίνεται ενός έτους και μας κάνει δώρο μια ζωγραφιά με ότι θελήσουμε εμείς!!
    Αυτή είναι η δική μου ζωγραφιά!!! Σας παρουσιάζω την Taelia, την βασίλισσα του χιονιού ζωγραφισμένη από το Δελφινάκι!!! Είναι υπέροχη!!! Σε ευχαριστώ τόσο πολύ Δελφινάκι που μπήκες στον κόπο και μου αφιέρωσες μια ζωγραφιά!! 










Σας ευχαριστώ όλους τόσο πολύ για τα βραβεία που μου χαρίζεται!! Χαίρομαι τόσο να βλέπω πως με σκέφτεστε!!!

69 σχόλια:

  1. καλησπερα συγχαρητηρια για τα βραβεια ,σου ευχομαι πολλλα πολλλα ακομη

    το βραβειο του λεβιαθαν το πηρα κι εγγω

    σ ευχαριστω για την αποδοχη των δικων μου και που τα αναρτησες
    οσο για την ταελια, ευχομαι να την καταφερα, διοτι δεν την γνωριζα ως τωρα, απο σενα την εμαθα, και μπηκα στο ιντερνετ εψαξα και βρηκα αυτην που σου κανα ζωγραφια

    καλο βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχι ξεχασα να σου πω, οτι σημερα αναρτησα την δευτερη (απο 4) σπαζοκεφαλια, επειδη απο οτι καταλαβα σου αρεσουν οι σπαζοκεφαλιες οπως και μενα , γι αυτο στο λεω ενημερωτικα

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι που έψαξες και βρήκες την μορφή της και μου τη ζωγράφισες! Μου άρεσε πάρα πολύ!! Την είδα την σπαζοκεφαλιά αφού μου το έγραψες και εύχομαι να την έλυσα σωστά!! Και πάλι ευχαριστώ!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για τα βραβεία τα αξίζεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Ρένα! Καλή ημέρα να έχεις, φιλιά!

      Διαγραφή
  3. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙΑ ΣΟΥ ...ΣΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ...ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΠΡΑΒΟ!!!!!ΤΡΙΑ ΜΑΖΙ!!!!ΤΑ ΑΞΙΖΕΙΣ ΚΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ!!!!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σου εύχομαι Χριστίνα μου να πάρεις πολλά πολλά ακόμη βραβειάκια γιατί πραγματικά σου αξίζουν! Όσο για τη ζωγραφιά που σου χάρισε το Δελφινάκι είναι καταπληκτική!!! Μπράβο της! Συγχαρητήρια και για τη λύση που βρήκες στη σπαζοκεφαλιά! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Εύη μου!! Και η δικιά σου η ζωγραφιά όμως δεν πάει πίσω! Μεγαλούργησε το Δελφινάκι!! χιχι! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητήρια, Χριστίνα! Σου εύχομαι να πάρεις και άλλα! Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δήμητρα! Σε ευχαριστώ και για το βραβείο που μου έδωσες!! Καλή σου ημέρα!

      Διαγραφή
  7. Να χαίρεσαι τα βραβειάκια σου, καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαντρίνα! Καλή ημέρα και σε εσένα!

      Διαγραφή
  8. καλημέραααα
    με γειά τα όμορφα βραβεία σου.Αντε,και εις ανώτερα!!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Χρυσούλα!! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια για τα όμορφα βραβειάκια σου!!!Εύχομαι να πάρεις πολλά πολλά ακόμη!!!Φιλάκια και καλή σου ημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σπυριδούλα! Και σε εσένα εύχομαι επίσης πολλά βραβεία!! Δεν ξεχνώ πως μου έδωσες το πρώτο μου βραβείο! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρααα!!! Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου !!!! Φιλάκιαααα!! :ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μυρσίνη!! Σε ευχαριστώ πολύ!! Φιλάκιααααα!!! :D

      Διαγραφή
  11. Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια σου! Να τα χαίρεσαι!Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια σου!!
    για ένα γεια πέρασα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Χριστίνα! Γεια σου και σε εσένα! χιχι! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  13. Πωπω ποιός τη χάρη σου τόσα βραβεία!!:-)) Πολύ όμορφα όλα και η ζωγραφιά "Taelia" πολυ ξεχωριστή!Μπράβο και στο Δελφινάκι που κάνει ωραίες κινήσεις!! Καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι είναι πολύ ξεχωριστή η ζωγραφιά! Κι ακόμη πιο ξεχωριστό το Δελφινάκι που μου την αφιέρωσε!! Καλό σου βράδυ! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  14. Μπράβο σου! Σου εύχομαι να πάρεις πολύ περισσότερα ακόμη! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γεωργία!! Και σε εσένα εύχομαι το ίδιο! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  15. καλησπερα...οταν μπορεσεις σε παρακαλω μου εξηγας πως εβαλες τα βραβεια σου στο flik και τα δειχνει ολα το ενα πισω απο το αλλο;
    ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστως Δελφινάκι!! Αποθήκευσα τις εικόνες στον υπολογιστή μου και μετά τις έβαλα στον λογαριασμό μου στο flickr. Έπειτα, στα gadgets του blog υπάρχει ένα που λέει παρουσίαση. Το διάλεξα και έβαλα να εμφανίζονται οι φωτογραφίες του flickr του χρήστη -εμένα(δηλαδή το όνομα του λογαρισμού μου στο flickr)-. Έχω μόνο ένα άλμπουμ με φωτογραφίες, αυτές των βραβείων, δεν ξέρω αν με αυτόν τον τρόπο εμφανίζονται όλες εντελώς οι φωτογραφίες (σε περίπτωση που θέλεις να φαίνονται μόνο συγκεκριμένες, ιδέα δεν έχω τι κάνεις). Ελπίζω να βοήθησα :)

      Διαγραφή
  16. Είναι πάντα ωραία όταν παίρνεις βραβειάκια! Άντε και περισσότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι είναι πολύ όμορφο! Χαίρομαι τόσο πολύ όταν μου δίνουν βραβείο!! Σε ευχαριστώ πολύ! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  17. μια τοσο δυναμικη παρουσια στο σπιτακι μου εν θα μπορουσα να μην την τιμησω με την παρουσια μου να τα χαρεις τα βραβεια και να δωσεις αλλα τοσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!!! Καλό σ/κο να έχεις! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  18. Συγχαρητήρια για τα βραβεία!!
    Και η ζωγραφιά είναι πολύ ωραία...βασίλισσα του χιονιού ε?
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!! Για την ακρίβεια είναι η Νεράιδα του Χιονιού αλλά και η Βασίλισσα δεν μου κακοπέφτει! χιχι! Καλό σου βράδυ!!

      Διαγραφή
  19. Μπράβο κοριτσάκι μου για το βραβείο σου.
    Σύντομα και άλλα εύχομαι!!!

    Φιλάκια πολλά και καλό Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Σοφία!! Καλό σ/κο και σε εσένα!! Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  20. Είμαι σίγουρη ότι θα πάρεις πολλά ακόμα. Καλό ΣΚ εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Συγχαρητηρια πολλα γλυκια μου για τα βραβειακια σου!!!!
    Καλη συνεχεια!!!!! Φιλακια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαίρη!! Μακάρι να έχουν και συνέχεια! χιχι! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  22. Μόλις ανάρτησα την λύση της σπαζοκεφαλιάς. Ευχαριστώ για την συμμετοχή
    Μπράβο την βρήκες. Πέρασε οποτε μπορεις να το δεις εδω
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/06/blog-post_3558.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Σε ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι!!! Θα περιμένω την 3η στη σειρά τώρα! Ελπίζω να τα πάω καλά και σε εκείνη!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Να τα χαίρεσαι τα βραβεία σου και να πάρεις πολλά πολλά ακόμα!!
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Ειρήνη!! Καλό βράδυ και σε εσένα!!

      Διαγραφή
  24. Κυρία,κυρία!
    Εμένα γιατί δεν με παίζει κανείς;
    Ούτε ένα βραβείο για πάρτι μου!
    Τι θα γίνει,αβράβευτη θα αποχωρήσω από τον μάταιο τούτο κόσμο;
    Επειγόντως κάποιος να με βραβεύσει, έστω για την μαγειρική μου η οποία πέρασε δίπλα μου και με.....προσπέρασε,αλλά σου κάνω εγώ κάτι μάτια αυγά,να γλύφεις και τις πατούσες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! xristin μου θα σε μαλώσω!!! Δεν διαβάζεις καλά τις αναρτήσεις μου!! Νομίζω η φράση "Τα παραπάνω βραβεία, να τα χαρίσω κι εγώ με τη σειρά μου, σε όποιον δεν τα έχει πάρει στην μπλογκογειτονιά!!! Εύχομαι να τα δεχθείτε με την ίδια χαρά που τα δέχθηκα κι εγώ!!" είναι αρκετά ευδιάκριτη!!! Μήπως να την κάνω πράσινο φωσφοριζέ να τη βλέπετε καλύτερα;;; Πάντως αν είναι για αυγά μάτια, διορθώνω την ανάρτηση και γράφω, χαρίζονται όλα σ' εσένα!! χαχαχα! Καλό βράδυ να έχεις!!

      Διαγραφή
  25. μπραβο σου για τα βραβεια ειναι παρα πολλα..συγχαρητηρια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τα αξίζεις με το παραπάνω!!! Η ζωγραφιά που σου αφιέρωσε το Δελφινάκι μας είναι υπέροχη!!! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Marie για τα καλά σου λόγια!! Πράγματι είναι πολύ όμορφη η ζωγραφιά!! Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  27. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δήμητρα που με σκέφτεσαι συνέχεια!! Τρέχω να το παραλάβω!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  28. Χαμός από βραβεία ε!!!
    Να τα χαρείς μικρή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αγγελική!!! Τα αφήνω να μαζευτούν πρώτα και μετά τα δημοσιεύω! χιχι! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  29. Να τα χαίρεσαι τα βραβεία και να πάρεις τόσα και άλλα τόσα κορίτσι.Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Εύα για τα καλά σου λόγια!! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  30. Καλημέρα!!! Καλή εβδομάδα να'χουμε! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα να έχουμε Marie!!! Πολλά φιλάκια κι από εμένα!!

      Διαγραφή
  31. Συγχαριτήρια Χριστίνα μου! ΄Ένα μπουκέτο βραβεία χαρούμενα!
    Σου αξίζουν!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Νίκη, για τα καλά σου λόγια! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  32. Βρε συυυυ!!!4 μερες ελειψα απο το σπιτακι σου και με εριξες απο τα συννεφα! Τι γραφεις καλε για μενα!? Περιττο να σου πω οτι επαθα ενα σοκ διαβαζοντας αμεριμνη την αναρτηση σου!!!
    Πωπω...τι επαθα νυχτιατικα1Εχω κοκκινησει σαν το παντζαρι της σαλατας μου, φιλεναδα!χαχαχα!
    Με επιασες στον υπνο, μα σε ευχαριστωωωω!!!! Ειναι ομορφο να λενε κατι καλο για σενα και δεν ειμαι συνηθισμενη....
    Ευχαριστω και παλι για την υπεροχη αναφορα σου! ;ο)
    καλο βραδυ να εχεις! μακια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα! Και δεν έγραψα ούτε ψέματα, ούτε κάτι απίστευτα υπέροχο όπως αυτά που έγραψες εσύ για εμένα!! Εγώ θα πρέπει να σε ευχαριστήσω!! Φιλάκια πολλά! Καλό σου βράδυ!!

      Διαγραφή
  33. Σου εύχομαι συνεχή πολλαπλασιασμό βραβείων και δώρων γιατί εχεις ένα νεανικό και δροσερό μπλόκ και αρκετή αγάπη για να μοιράζεις.....Σου ευχομαι καλή εβδομάδα με επιτυχημένες αναρτήσεις Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου!! Καλό απόγευμα να έχεις!! Φιλιά!!

      Διαγραφή