Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Φωτογραφική πρόκληση *11-20 Ιουνίου!

    Φύγανε άλλες 10 ημέρες.. Ο Ιούνιος πέρασε σχεδόν, κι εγώ είμαι εδώ, με την συνέχεια της φωτογραφικής πρόκλησης!!

    Αυτή είναι η πόρτα του σπιτιού μου! Πόρτα-door ήταν και το θέμα της φωτογράφισης στις 11 Ιουνίου σύμφωνα με την Chantelle . Όπως βλέπετε το Μαγιάτικο στεφάνι καλά κρατεί ακόμη!!



    Το θέμα της Τρίτης, 12 Ιουνίου ήταν: From a low angle-να βγάλω από χαμηλή γωνία μια φωτογραφία. Όπως καθόμουν στην αυλή του σπιτιού μου, σήκωσα τη φωτογραφική και αυτή ήταν η φωτογραφία που έβγαλα.. Το δέντρο που απολαμβάνω κάθε μεσημέρι τον ίσκιο του!!

    Συνεχίζουμε με την 13η ημέρα. Το θέμα είναι τέχνη-art. Αποφάσισα να σας δείξω τον πίνακα που στολίζει την τραπεζαρία του σπιτιού. Ζωγραφισμένος από τον αυτοδίδακτο θείο μου, Νίκο!! Αν πατήσετε την εικόνα, μεγαλώνει, και μπορείτε να δείτε και την υπογραφή του κάτω αριστερά!! Έχει φτιάξει πολλούς πίνακες, όλοι υπέροχοι!!

    Χρόνος ή ώρα... Πιο απλά time. Σκέφτηκα πολλά πράγματα να βγάλω. Από τα βαφτιστικά μου ρούχα (η μαμά έχει κρατήσει τα βαφτιστικά και των 3ων μας), ένα σπίτι που έχει αρχίσει να καταρρέει μιας κι είναι ακατοίκητο ή πολύ απλά ένα ρολόι.. Η απλή λύση ήταν το ρολόι του σπιτιού μας, οπότε και αυτό έβγαλα.. Αν κι αρχίζω να μετανιώνω που δεν έβγαλα τα βαφτιστικά μου... Ασπρόμαυρο πουά!! Θα γελούσατε μέχρι την ανάρτηση με τις επόμενες φωτογραφίες!! 

    Το κίτρινο δεν είναι από τα αγαπημένα μου χρώματα! Είναι πολύ... φωτεινό για τα γούστα μου!! Δεν έχω τίποτα κίτρινο! Από ρούχο, αξεσουάρ, μέχρι και μπιμπελό! Η μόνο εξαίρεση μια φανέλα της ΑΕΚ!! Εύκολη κι απλή λύση τελευταίας στιγμής είναι η ολάνθιστη αυλή του σπιτιού!! Κίτρινο λουλουδάκι δηλαδή!! Ιδέα δεν έχω πως λέγεται! Το μόνο που ξέρω είναι πως είναι κίτρινο-yellow και είναι πανέμορφο, όχι;;

    Σάββατο και out and about! Δηλαδή να βγω έξω και να βγάλω φωτογραφία το τι έκανα.. Σάββατο δεν πήγα πουθενά! Και να σας δείξω άλλη μια φορά την αυλή και το καφεδάκι που πίνω δεν ήθελα.. Οπότε η φωτογραφία αναβλήθηκε για την Κυριακή!! Θάλασσα!! Το πρώτο μου μπάνιο!! Τα δεξιά πόδια είναι τα δικά μου (πολύ χοντρά φαίνονται στην φωτογραφία ενώ δεν είναι!!!!!!) και τα αριστερά είναι της ξαδέρφης μου!

    Και φθάσαμε σε μια αδιάκριτη ημέρα.. Η κυρία Chantelle ήθελε να δείξουμε τι περιέχει η τσάντα μας-In your bag!! Δεν έβγαλα φωτογραφία το εσωτερικό ης τσάντας μου γιατί δεν θα ξεχώριζε τίποτα.. οπότε έβγαλα τα πράγματα έξω!! Βιβλιάριο υγείας, ταυτότητες και άλλα χρήσιμα χαρτιά, γυαλιά ηλίου, φωτογραφική μηχανή, πορτοφόλι, sudoku για τις δύσκολες ώρες αναμονής, mp3, κινητό, lip balm και καραμελίτσες tic tac. Αυτά είναι τα πράγματα που μεταφέρονται από τη μία τσάντα στην άλλη, οπωσδήποτε!!

    Κάτι που δεν ξέρετε για εμένα-something we don't know about you.. Νομίζω ήταν η πιο δύσκολη μέχρι στιγμής φωτογραφία.. Πραγματικά δεν ήξερα τι να βγάλω! Δεν ξέρετε την εμφάνισή μου, αλλά δεν θέλω να βάλω φωτογραφία του εαυτού μου! Σας δείχνω το μέρος που μεγάλωσα!! Ο πατέρας μου είναι γεωργός οπότε σε αυτά τα χωράφια έχω τις πρώτες μου αναμνήσεις!! Είναι περίπου μισή ώρα με τα πόδια από το χωριό και πηγαίνω αρκετά συχνά! Μου αρέσει πολύ αυτό το μέρος!! Την δευτέρα που πήγα για τη φωτογραφία, οι ηλίανθοι είχαν αρχίσει και ξεπροβάλανε κατακίτρινοι!! Συνήθως το συγκεκριμένο χωράφι έχει βαμβάκι, και είναι ευχάριστη αλλαγή ο ηλίανθος! "Γεμίζει" το μάτι σου!!

    Αυτό που βλέπετε είναι ένας κλόουν-μαγνητάκι! Μπομπονιέρα σε μια συγγενική βάπτιση!! Πρωτότυπη, πανέμορφη.. μέχρι που το μικρό από τα ανιψάκια μου κατάφερε και την έφθασε!! Την τράβηξε, του έπεσε και πάει το δεξί χέρι του κλόουν! Εξακολουθεί βέβαια και μας κοιτάζει χαμογελαστός από το ψυγείο αλλά πλέον είναι ατελής... Imperfect!

    Για το τέλος σας άφησα την αγαπημένη φωτογραφία που έχω τραβήξει-favourite photo you've ever taken! Πιστεύω ήταν αναμενόμενη φωτογραφία! Την έχω ξαναχρησιμοποιήσει στην προηγούμενη πρόκληση αλλά δεν νομίζω πως θα υπάρξει πρόβλημα να την ξαναχρησιμοποιήσω έτσι; Μιας και από την προηγούμενη φορά κατάλαβα πως και εσάς σας άρεσε!!

Ελπίζω να σας αρέσανε κι αυτές οι φωτογραφίες μου!! Και να τις βρήκατε λίγο ενδιαφέρουσες!!

65 σχόλια:

  1. τελεια!!!
    μου αρεσε αυτο
    Κάτι που δεν ξέρετε για εμένα-something we don't know about you..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχες όλες!!
    Θα μείνω λίγο περισσότερο στους ηλίανθους που λατρεύω και για άλλη μια χρονιά δεν έχω!!
    Η φωτογραφία σου είναι μαγευτική!!!
    Την ονειρεύομαι μεγάλη σε κορνίζα πάνω από το κρεβάτι μου!!!!
    Και μετά ξύπνησα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!! Όταν ανθίσουν όλοι, θα βγάλω καινούρια φωτογραφία!! Ελπίζω να είναι πολύ πιο όμορφη από αυτή! Και να την πάρεις αν θέλεις!! Αν σου αρέσει να μου τη ζητήσεις, να σου τη δώσω χωρίς το όνομα του μπλογκ μου πάνω της!!

      Διαγραφή
  3. Καταρχήν η αυλή σου είναι αστείρευτη πηγή! Και δέντρα, λουλούδια..είναι ζηλευτή!
    Μετά η τσάντα σου..είναι βέβαια μια κλασσική γυναικεία τσάντα με λίγο απ'όλα, χεχε!
    Τέλος, το χωράφι φανταστικό..και με βαμβάκια πάλι πανέμορφο θα'ναι, ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομολογώ σχεδόν όλες τις φωτογραφίες μέχρι τώρα θα μπορούσα να τις έχω βγάλει στην αυλή! Αλλά προσπαθώ να μην το παρακάνω! Δεν γίνεται όμως!! χαχαχα! Πραγματικά όταν άνοιγε το βαμβάκι, το λευκό χρώμα που έβλεπες ήταν τέλειο!! Καλό βράδυ να έχεις!!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχες φωτογραφίες με πρωτότυπα θέματα.Εγώ θα μείνω λίγο παραπάνω στο θέμα της Τρίτης γιατί μου αρέσει να απολαμβάνω τη σκιά των δέντρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Κι εμένα μου αρέσει πολύ!! Έχουμε και μπόλικα, οπότε έχουμε αρκετή σκιά! χιχι! Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  5. Γεια σου Χριστίνα!Ελπίζω να είσαι καλά! Υπέροχος ο πίνακας του θείου σου! Και οι ηλίανθοι είναι πολύ αγαπημένοι μου..με μαγεύουν!!Θα έχεις πολύ όμορφες αναμνήσεις σε τέτοια τοπία! Το εσωτερικό της τσάντας σου είναι πολύ νορμάλ για γυναίκα!!πρέπει να δεις τις δικές μου..κουβαλάω σχεδόν την προίκα μου σαν κλασσική ανασφαλής "παρθένος" !!! Καλά η τελευταία φωτογραφία είναι το κάτι άλλο,σαν παραμύθι, την πέτυχες καταπληκτικά! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν οι φωτογραφίες μου Κατερίνα!! Πραγματικά έχω πολύ όμορφες αναμνήσεις! Πέρα από την κούραση και τις απρόοπτες συναντήσεις!! Η τελευταία φωτογραφία είναι η αγαπημένη μου γενικότερα!! Τραβηγμένη στην αυλή του σπιτιού- πού αλλού- στο πρώτο χιόνι που έριξε φέτος!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  6. Απέδωσες υπέροχα το περιεχόμενο όλων των φωτογραφιών!
    Πολύ όμορφες φωτογραφίες, καλή συνέχεια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Την ερχόμενη βδομάδα θα βάλω κι εγώ τα δικά μου! Ωραίο το μαγνητάκι σου και τα πράσινα τοπία της εξοχής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα περιμένω τις φωτογραφίες σου!! Είμαι σίγουρη θα με καταπλήξουν!! χιχι! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφες!!!!! Το λουλούδι υπέροχο, ο πίνακας καταπληκτικός! Τι δέντρο είναι?? Θέλω να δω τα βαφτιστικά σου!!!! χι χι.. Το βραχιολάκι στο πόδι εσύ το έφτιαξες?? Η τσάντα σου μια χαρά λίγα έχει! χα χα.. Οι ηλίανθοι είναι φανταστικοί! Τους λατρεύω!! Και το βαμβάκι θα ναι όμορφο σίγουρα!! Ο κλόουν έχει πολύ πλάκα, έχω ένα ίδιο σε βατραχάκι όμως!! χι χι. Για την τελευταία φωτό στο έχω ξαναπεί! Είναι παραμυθένια!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω πω! Εύη μου χαίρομαι που έχεις κάτι καλό να πεις για όλες μου τις φωτογραφίες!! Τα βαφτιστικά μου αν δεν μου τα ζητήσει η Chantelle ή δεν έχει θέμα το πουά δεν σας τα δείχνω!! χαχαχα! Κι εγώ έχω βατραχάκι με κορώνα στο κεφάλι του! Λόγω του μπόμπιρα η κορώνα λείπει πια αλλά δεν ήταν μεγάλη απώλεια! Το χέρι του κλόουν είναι μεγαλύτερη!! χαχα! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
    2. εγώ την αλήθεια λέω!!! είμαι περίεργη για τα πουά!!χι χι.. θα 'σουν μοδάτο βαφτιστήρι! χι χι.. φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  9. ΩΩΩΩ Θάλεια,τι ωραίες φωτογραφίες με φαντασία!!!Τα θέματα τα πέτυχες,ακόμη και αυτή για τον εαυτό σου!!!Και ο πίνακας του αυτοδίδακτου θείου σου πάρα πολύ ωραίος.Νομίζω θα΄χεις με τα δικά μου μάτια πάντα ,100%επιτυχία!
    φιλάκια πολλά-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Χρυσούλα!! Χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν οι φωτογραφίες μου!! Φιλάκια!!! :)

      Διαγραφή
  10. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου!Το δέντρο στην αυλή σου καταπληκτικό, ο πίνακας πάρα πολύ όμορφος, το ίδιο και το λουλούδι, η φωτογραφία στην παραλία υπέροχη και οι φωτογραφίες με τους ηλίανθους και το χειμωνιάτικο τοπίο μαγευτικές!Όλα μου άρεσαν πάρα πολύ!Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σπυριδούλα για τα καλά σου λόγια!! Χαίρομαι τόσο που σου αρέσουν όλες οι φωτογραφίες μου!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  11. Πολύ ωραία να βγαίνεις από το σπίτι σου και να βλέπεις δέντρα.
    Αλήθεια δεν ξέρουμε πώς είσαι, αν και ασυνείδητα πάντα έχω μια εικόνα στο μυαλό μου για κάποιον που δεν έχω δει ή ένα μέρος που δεν έχω πάει.
    Ελπίζω να πέρασες καλά στην παραλία, εγώ δεν έχω πάει ακόμα.
    Ωραία που ζωγραφίζει ο θείος σου, δεν έχω καθόλου αυτό το ταλέντο και το θαυμάζω σε άλλους.
    Σ'ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σχόλια που μου γράφεις κάθε μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ όμορφο! Αυτή τη θέα του χωριού δεν θέλω να την χάσω..
      Σοβαρά;; Πως με έχεις σκεφτεί δηλαδή;; Είμαι πολύ περίεργη να μάθω!! :)
      Για τα σχόλια δεν χρειάζεται να με ευχαριστείς! Σου γράφω ότι νιώθω και πιστεύω την κάθε στιγμή!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραίες είναι όλες οι φωτογραφίες! Και οι ηλίανθοι είναι πραγματικά υπέροχοι! Όμορφα δεν είναι να ζεις στην εξοχή? Όσο για το πόδαράκι σου ποιος σου είπε οτι φαίνεται στρουμπουλό. Μάλιστα είναι και πολύ περιποιημένο! Τα λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουνε Χριστίνα! Επίσης είσαι η πρώτη που σχολιάζει το ποδαράκι μου!! Σ' ευχαριστώ!!! Το γαλλικό στα πόδια τώρα το καλοκαίρι είναι must αφού το χρώμα δεν το μπορώ!! χαχα! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  13. θελω την παραλια σου πωπω με ταξιδεςψες βρε τα πας καλα με τις φωτο μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! Σε ευχαριστώ πολύ Ιωάννα! Το ελπίζω πως τα πάω καλά! Αλλιώς να σταματήσω να δημοσιεύω!! χαχα! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  14. Πολύ ωραίες όλες! Καλά έκανες και ξανάβαλες την αγαπημένη σου φώτο! Είναι όντως φανταστική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γεωργία!! Πιστεύω είναι μαγευτική αυτή η φωτογραφία.. Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Με μαγεψε το χιονισμενο δεντρο σας για αλλη μια φορα (ειναι σαν απο ταινια, σαν απο ονειρο!την κοιταω ξανα και ξανα και νομιζω οτι θα δω στην ακρη του τον Ψαλιδοχερι να κοβει τις χιονονιφαδες κι εσενα να χορευεις !)
    Αχ και αυτο το χωραφι με τα ηλιοτροπια... Σε φανταζομαιπαιδακι να περνας αναμεσα τους με τα μαλλακια σου να ανεμιζουν και να σε περνουν σε μποϊ!
    Τα βραχιολακια ποδιου ειναι πολυ καλοκαιρινα και χαρουμενα! Εσεις τα φτιαξατε?χιχι!
    Απο το λουλουδι θα πεταχτει η Τινκερμπελ αν ξανακοιταξεις!χαχαχα!!!
    Ταελια μου.... τι ομορφες φωτο......
    Μπραβο σου!
    Φιλακια και καλο σ/κ!!! (να πατε παλι για μπανακι) ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Τι τέλειο σχόλιο! Τί όμορφη εικόνα αυτή με τον Ψαλιδοχέρη!! Η αγαπημένη μου σκηνή στην ταινία είναι!! Ηλιοτρόπια φέτος βάλαμε πρώτη φορά! Και πάλι με ξεπερνούν στο μπόι! Δεν χρειάζεται να με φανταστείς μικρούλα! χιχι! Τα βραχιολάκια εγώ τα έφτιαξα! Μωβ σαν βάση με τυρκουάζ για εμένα, το αντίστροφο για την αδερφή μου και λευκές και μπλε πέρλες για την ξαδέρφη μου!
      (Για μπανάκι δεν βλέπω να ξαναπηγαίνω σύντομα!! χαχα)
      Φιλάκια πολλά!! Καλό σ/κο να έχεις vailie μου!!

      Διαγραφή
  16. Λατρεύω τις φωτογραφίες σου και τις ερμηνείες σου μέσα απ'αυτές! Μπράβο Τaelia μου! Μας ταξίδεψες πάλι! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Marie για τα καλά σου λόγια!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  17. ΜΠΡΑΒΟ!!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΦΩΤΟ!!!!!
    ΟΙ ΗΛΙΑΝΘΟΙ ΜΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ!!!!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έφη!! Ελπίζω να καταφέρω να τραβήξω κάποια καλύτερη ενώ είναι όλοι ανθισμένη!! Κίτρινη θάλασσα! χιχι! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  18. Γεια και πάλι!!Έχεις βραβειάκι!!Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα!! Τρέχω να το παραλάβω!! Καλό βράδυ και σε εσένα!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  19. Γεια σου Χριστίνα!!! Έχω να σου πω ένα ευχάριστο νέο και ένα δυσάρεστο!!! Το δυσάρεστο είναι ότι δεν έπρεπε να σπουδάσεις τόσα χρόνια, το ευχάριστο είναι ότι είσαι επαγγελματίας φωτογράφος δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα!!! Πραγματικά εντός σοβαρού και αστείου σου αρέσει η φωτογραφία και αυτό αποτυπώνεται και στους άλλους γιαυτό και οι φωτογραφίες σου είναι όμορφες και με νόημα!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Έλενα!! Το δυσάρεστο το έχω ακούσει πολλές φορές για διαφόρους λόγους! Το ευχάριστο πρώτη φορά το ακούω και χαίρομαι ιδιαίτερα! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!! Υπάρχουν, βέβαια, πολύ καλύτερες φωτογραφίες από τη δικιά μου σε αυτή τη πρόκληση, αλλά πραγματικά χαίρομαι που σου αρέσουν τόσο οι δικές μου!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  20. Η τελευταία φωτογραφία είναι πραγματικά υπέροχη (και μας δρόσισε και λίγο).......καλά και tic tuc καραμελίτσες.....ένα μεγάλο παιδί είσαι τελικά(με την καλή ένοια πάντα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Κατερίνα! Δεν θα μπορούσα να το πάρω με κακιά έννοια!!! Πάντως αυτές οι καραμελίτσες δεν λείπουν από την τσάντα μου!! χαχα! Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  21. EXEIΣ ΒΡΑΒΕΙΟ
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/06/13_23.html
    μέσα από την καρδιά μου στο προσφέρω -και θα χαρώ πολύ αν το δεκτείς- για το σχόλιο σου στην ανάρτηση Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ, γιατί για μένα σήμαινει πολλά που μπήκες στο κόπο να διαβάσεις την ανάρτηση και να μου αφήσεις την άποψη σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ τόσο πολύ Δελφινάκι!! Σπεύδω να το παραλάβω!!

      Διαγραφή
  22. Πολύ ωραίες όλες οι φωτογραφίες! Πέρασε από το blog μου αν θέλεις σου έχω βραβειάκι!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη!! Τρέχω να το παραλάβω!!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  23. Taelia, "χιονισμένη" φωτογραφία, ήρθε πάνω στην ώρα, να μας δροσίσει, αυτές τις ζεστές ημέρες. Το χωράφι με τους ηλίανθους και το δένδρο που σου προσφέρει καθημερινά την σκιά του, είναι νομίζω, οι αμέσως καλύτερες φωτογραφίες.
    Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ειρήνη!! Λιώνουμε!!! Κάπως πρέπει να δροσιστούμε με τέτοια ζέστη! χιχι! Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  24. Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου!!!!καλή συνέχεια και καλώς σε βρήκα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!!!ΤΕΛΕΙΕΣ!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΥΡΙΑΚΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!! Χαίρομαι που σου αρέσουν!! Καλή εβδομάδα!! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  26. Olá!
    Gostei muito de suas fotos, principalmente da segunda e da última.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil.
    ¸¸.º°❤♫♫♪¸¸.°
    °º✿⊱╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ όμορφα όλα και έντεχνα.
    Πολύ ενδιαφέρον ιστολόγιο.
    Καλώς σε βρήκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!
      Κι εγώ καλώς σε βρήκα! Καλή αρχή στο blog σου!!

      Διαγραφή
  28. Καλημέρα καλή εβδομάδα!Για ακόμη μια φορά ΕΓΡΑΨΕΣ! Φωτο και περιγραφές είναι υπέροχες, θα κρατήσω το κίτρινο λουλούδι και τους Ηλίανθους μιας και εμένα το κίτρινο είναι αγαπημένο χρώμα!
    Φιλιά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σοφία!! Για να είναι το κίτρινο αγαπημένος σου χρώμα πρέπει να είσαι πολύ χαρούμενος και γελαστός άνθρωπος!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  29. Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια της πιο πάνω ανάρτησης!!!
    Όσο για τις φωτογραφίες σου, τί να σχολιάσει κανείς???
    Η μία είναι καλύτερη από την άλλη!!!
    Πολλά-πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ!!! Χαίρομαι που σας αρέσουν!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  30. Πολύ όμορφες εικόνες...με μάγεψαν όμως οι ηλίανθοι!! Σε ευχαριστώ για τα γλυκά σου σχόλια! φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζεται να με ευχαριστείς για τίποτα!! Τελικά οι ηλίανθοι αρέσανε πολύ!! Χαίρομαι:) Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  31. Γειά σου Χριστινάκι μου !!! Πολύ μου αρέσουν οι φωτογραφίες σου και οι ιδέες σου για την φώτο της κάθε ημέρας !! Αυτές που με ξετρέλαναν είναι...το χωράφι με τους Ηλίανθους και το ότι είσαι μεγαλωμένη στους αγρούς..!!!!...Το δέντρο..το οποίο πρέπει να κάνει τέλεια σκιά...αχ !πόσο τα αγαπώ τα δέντρα!!!...μου αρέσει να τα αγκαλιάζω, να τα χαιδέυω και να τους μιλάω...όταν είμαι μόνη μου και όταν δέν με βλέπουν αδιάκριτα μάτια...χάχά :ο))
    Πάντως με την τσάντα σου σε βρίσκω πολύ οργανωμένη..τα έχεις όλα τα σημαντικά....χάχά...και ο κλόουν...τί τέλεια ιδέα...είναι γλύκας ακόμα και με ένα χέρι!!! Πήγες και για μπανάκι...τέλειαααα !!! Κι εγώ θέλωωω...αλλά το βλέπω να αργεί !! Καλά..η τελευταία φωτογραφία σου είναι ένα όνειρο χιονισμένο.. την θυμάμαι...είναι πολύ όμορφη !!!! Επίσης μου άρεσε πολύ ο πίνακας του θείου σου !!! Αυτοδίδακτος ;!!! Μπράβο του..!!!!...και μπράβο και σε'σένα για όλα αυτά τα όμορφα που μοιράζεσαι μαζί μας !!! :ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια Μυρσίνη!! Κι εγώ αγαπώ πολύ την φύση! Η πόλη με τα μουντά της κτίρια δεν μου αρέσει καθόλου! Θέλω να ανοίγει η πόρτα και να αντικρίζω παντού πράσινο! Ή άσπρο, ανάλογα την εποχή! χιχι!
      Χαίρομαι που έχεις έναν καλό λόγο να πεις για όλες τις φωτογραφίες! Ο θείος μου, ναι αυτοδίδακτος! Δεν είναι φοβερός;;
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  32. Πόσο όμορφες φωτογραφίες!!!Το κίτρινο λουλουδάκι σου από τα αγαπημένα μου!!μπράβο σου, όλες υπέροχες!! φιλάκια , καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Φανή για τα καλά σου λόγια!! Καλό μήνα και σε εσένα!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή