Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

Βόλτα στη Γειτονιά!!! ...while sewing!!


    Όχι! Όχι! Μην μπερδεύεστε! Το ράψιμο δεν αφορά εμένα! Δεν ξεκίνησα να μαθαίνω ραπτομηχανή και πέρα από τις τσόχινες δημιουργίες μου δεν έχω κάτι άλλο ραμμένο στο χέρι! Χμ.. ίσως τα γαντάκια μου, αλλά και πάλι! Όχι! Όχι!
    Μιας και έχω χάσει τόσες αναρτήσεις σας, είπα τόσο καιρό που περνούσα κλεφτά και πρόσθετα όμορφες ιδέες, να τις χωρίσω λιγάκι γιατί έχουν μαζευτεί κοντά στις 300! Άρα η Βόλτα μας χωρίζεται σε κατηγορίες!!! Για σήμερα, το μενού έχει... sewing!! Οτιδήποτε! Ακόμη και τσόχα! Ό,τι περιέχει βελόνα, μπήκε σ' αυτή τη κατηγορία!!!
    Πάμε βόλτα;;;





(Pocket Purses από το Family Home & Life)

(DIY Bleach Drum Set T-Shirt Tutorial… από το Uncommon Designs)

(Lonely Sock Puppets από το ArtClubBlog)

(Quilted Sleepy Tortoise tutorial από το BeccaMarie Designs)

(Upcycled Denim Purse από το HongKongChic)

(Bunny Lovey {Free Crochet Pattern} από το The Stitchin Mommy)

(Sew a Makeup Organizer από το Crafting in the Rain)

(Fun Summer Skirt Tutorial από το The Crafty Blog Stalker)

(Stuffed animal storage floor cushion από το Sewing the Littleheart Collection)

(Πλεκτά βραχιόλια από το Easy crochet)

(Fabric and Pebble Jewellery: Tutorial από το Handmade Harbour)

(Amigurumi Yarn Fiber & Texture από το Law Student to Life Student)

(How to finish Softies - Ladder Stitch από το Nannynotes2u)

(Fabric Box Tutorial(υφασμάτινα κουτιά) από το keywoman sews)

(Yoda Purse από το Crafty Staci)

(Tie Front Knit Top Tutorial από το Scattered Thoughts of a Crafty Mom)

(PJ Pants - Free Sewing Pattern and Tutorial από το Sew Jereli)

(How to Make a Burlap Envelope από το All About Family Crafts)

(Free Bee Girl Amigurumi Pattern από το Tales of Twisted Fibers)

(ΠΩΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ETHNIC ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΟ ΜΑΞΙΛΑΡΙ ΑΠΟ ΚΟΥΡΕΛΟΥ! από το Inspire and Create)

(Restyle a Denim Jacket από το bisozozo)

(Tutorial: Πώς να φτιάξετε εύκολα ένα τριαντάφυλλο σημειωματάριο από το Κορίτσια για Σπίτι)

(A phone-cosy for all seasons από το runcibledays)

(Tutorial: 99 Cent Store T-shirt + 1/2 yard of fabric = Dress από το Christina Fancy Pants)

(9 Petal Summer Flower Motif: Free Pattern από το Grow Creative)

({Tutorial} Super Easy Coasters από το Actually Amy)

(High Water Jeans to Shorts Keeping the Original Hem από το Happy, Healthy, & Domestic)

(Baby Sling Tutorial από το Watch Out For The Woestmans)

(Giant Pencil Shaped Pencil Case Tutorial από το Creating my way to Success)

(Felt Kitty Pencil Case από το Do Small Things With Love)

(A Zipper Pouch Tutorial από το Sew Minty)

(My version of a Pillowcase (Kinda!) Nightgown ... Hannah's matching (but not) PJ's από το What's Mummy Up To ...)

(Scrumptious Strawberry Tutorial από το Hope & Gloria)

(Earbud Case tutorial από το Tizzy Crafts)

(How to Embroider on Card Stock από το The Experimental Home)

(How to sew an apron from hand towels – エプロンの作り方 από το Sew in Love)

(Beach Tote Bag Pattern {52 UFO Quilt Block Pick Up} από το Patchwork Posse)

(Sewing Machine Feet:: The Edge Stitch Foot από το The Seasoned Homemaker)

(Crochet Infinity Scarf από το The Crafty Mummy)

(Sophie Tumbler Quilt από το My Life In Snippets)

(TUTORIAL: How to Make Fabric Hexagons από το HOME OF HOMEMADE TREASURES)

(DIY Patchwork Jeans Clutch από το tousled day)

(Πεταλούδες παντού! από το Merry Mary Stories)

(Tulip Hem Dress Sewing Pattern από το Blooms And Bugs)

(Tutorial: How to add pockets to a simple skirt από το Lil Pip Designs)

(Crochet Zebra Hat Pattern από το Repeat Crafter Me)

(Pettiskirt Tutorial: How to make a DIY pettiskirt! από το Sweet Haute)

(Matariki Blog Hop - Hottie Dog and Friends - Mini Hotwater Bottle Tutorial από το HOOTNZ)

(Xαρούμενα καλοκαιρινά μαξιλάρια-ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ από το 26 eco pages)

(Best of DIYs | Leather Passport από το Poppytalk)

(DIY ROPE BOWL από το A Pair & A Spare)

    Ξεχωριστή θέση σε αυτή μου την βόλτα,  παίρνει η δημιουργία της Φλώρας!



    Υπήρχανε και δημοσιεύσεις που ξεχώρισα αλλά δεν κατάφερα να τις βάλω σε μια από τις κατηγορίες μου! Λογικά θα μπουν σε ξεχωριστή βόλτα! χιχι!
    Να περνάτε όμορφα!! Καλό σαββατοκύριακο!!!

107 σχόλια:

  1. πωπω μελετη που εχει να πεσει!
    καλα να περνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το' χεις με το ράψιμο, ανασκουμπώσου και ξεκίνησε!! χιχι!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Ευχαριστούμε για τις προτάσεις!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να σου αρέσανε, Μαντρίνα!!
      Καλό σ/κο και σε εσένα!!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα ... αρχίζω την τσάρκα μου κι εγω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα! Πολύ όμορφη πρωινή βόλτα, άντε και μας είχαν λείψει!!! Μια προτίμηση θα δείξω στα στρόγγυλα μαξιλαρακια και στο καλαθάκι από σχοινί!!! Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου έλειψε, οπότε επανήλθε! Είχα ξεχάσει, όμως, τι κούραση που έχει! χιχι!
      Χαίρομαι που βρήκες ιδέες που σου αρέσουν!!
      Καλό σ/κο και σε εσένα!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  5. Καλώς σε βρήκα !!!!!Πολύ ωραίες προτάσεις !!!!Εκανα μια μικρή
    βόλτα στα blog που αναφέρεις ,διέκοψα για να γίνω μέλος στο
    blog σου και συνεχίζω....
    Ευχαριστούμε !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ καλώς σε βρήκα, Νίκη!! Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ που έγινες μέλος στο blog μου! Ελπίζω να τα λέμε συχνά!! :)

      Διαγραφή
  6. πολύ ωραίες οι προτάσεις σου! ;)
    kiss...fancy~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, γλυκιά μου! Τα εύσημα, όμως, ανήκουν στους ταλαντούχους δημιουργούς!! :)
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  7. Αλήθεια μας είχε λήψει η ενημέρωσή σου.
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω όμως πως παρέληψες να βάλεις το κίτρινο τραπεζομάντηλο με την χαντρένια μου δαντέλα και ένα κέντημα που δημοσίευσα αυτό το διάστημα...

      Διαγραφή
    2. Πω! πω! Φλώρα δίκιο έχεις!! Χίλια συγνώμη και ευχαριστώ που με ενημέρωσες!!! Το καρεδάκι σου το έχω βάλει σελιδοδείκτη για να μπει στη Βόλτα αλλά το είχα βάλει στον φάκελο crafting.. Πάω να διορθώσω την ανάρτηση, όπως σου πρέπει! :)
      Και πάλι συγνώμη!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
    3. Δεν ήθελα να μου ζητήσεις συγνώμη... Ντρέπομαι...]
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
    4. Τι λες βρε!!
      Πάντως, πολύ καλά έκανες και μου είπες!! :)
      Ελπίζω, μόνο, να μην έχω κάνει κι άλλα λάθη! χιχι!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  8. καλησπέρα και ευχαριστώ για την απίθανη πάλι ενημέρωσή σου-)
    Πολλα φιλιά και καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' εμένα κανένα ευχαριστώ, Χρυσούλα, όλα τα ευχαριστώ στους πάνω δημιουργούς!! χιχι!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  9. Αχ τί ωραία!!! Να γυρνάς από τη θάλασσα, να κάνεις ντουσάκι και ανοίγοντας το λαπτοπ να βλέπεις πως κάποιος ετοίμασε μια πανέμορφη βόλτα για να σεργιανίσεις χαλαρώνοντας!!!
    Με μια πρώτη ματιά ήδη βρήκα υπέροχες ιδέες!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, Μαίρη!!! Χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν μερικές από τις προτάσεις μου!! :)
      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  10. .·°°。♡♡

    Peças muito interessantes, gostei das saias coloridas.

    Bom fim de semana!°°。❤
    ❤⊱ Beijinhos°°。°✿
    °。✿✿。Brasil
    °✿✿⊱彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Mε το ράψιμο δεν το χω καθόλου, όμως δεν μπορώ να μην θαυμάσω τόσες όμορφες δημιουργίες!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ έτσι κάνω, Έλενα!!! Θαυμάζω εκ του ασφαλούς!! χαχα!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  12. Τι ωραία βόλτα είναι αυτή, είχαμε καιρό να την απολαύσουμε!
    Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει, Κική!! Πράγματι, έχω καιρό να σας πάω βολτούλα! χιχι!
      Καλή εβδομάδα να έχεις!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  13. Μας έλειψε η βόλτα σου!!!!!Άντε ,πάμε να σεργιανίσουμε!!!!!Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου έλειψε οπότε είπα να την επαναφέρω στο προσκήνιο! χιχι!
      Καλό σεργιάνι!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  14. Eισαι ενα πιο ωραιο blogloving δεν το συζητώ, μπραβο σου ειναι ωραια ιδεα να δουμε οτι διαλεξες σε μια αναρτηση, ευχαριστώ πάρα πολύ που έβαλες και τις πεταλουδίτσες μου , να εισαι καλά , οργανωτική και με ωραιες ιδεες παντα, πολλα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! Ευχαριστώ Μαίρη, για τα καλά σου λόγια!!
      Για τις πεταλουδίτσες, δεν χρειάζονται ευχαριστώ! Εγώ ευχαριστώ εσάς, γιατί χωρίς εσάς δεν θα υπήρχε η Βόλτα μου!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  15. ΑΧ ΤΙΝΑ ΜΟΥ, ΤΙ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ!!
    ΠΩΣ ΝΑ ΤΑ ΔΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΩ;
    ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΔΩ ΟΣΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΜΠΟΡΩ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΡΑΨΙΜΟ!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όποτε μπορείς και με την ησυχία σου, Ρένα!! Εδώ θα είμαι εγώ, να με επισκεφτείς όποτε μπορείς για τη Βόλτα σου!! :) Ελπίζω να βρεις όμορφες ιδέες!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  16. Έχουμε να κάνουμε πολλές βόλτες!
    Να είσαι καλά..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ελπίζω, Μαρία!! χιχι!
      Φιλάκια!!!
      Καλή εβδομάδα να έχεις!!

      Διαγραφή
  17. Τι ωραίες δημιουργίες μάζεψες!!!
    Πάω για χάζι!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν, Δέσποινα!! :)
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  18. Πολύ όμορφα όσα μας έδειξες από τη γειτονειά.Θα τα δω με την ησυχία μου γιατί έχει μελέτη πολλή Της Φλώρας ασυζητητί είναι μια κατηγορία από μόνο του
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν, nikol!! Ελπίζω να βρήκες πολλές ιδέες που να σε εμπνεύσουν να τις υλοποιήσεις!! :)
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  19. Thanks for including my Giant Pencil shaped pencil case here! Lots of great ideas!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. There is no need for thank you, I should thank you all for your great tutorials and inspiration!! :)
      Have a lovely week!!

      Διαγραφή
  20. Από τότε που σε ανακάλυψα η βόλτα μου ανάμεσα σε έξυπνα δημιουργήματα έγινε παιχνίδι !!
    Να είσαι καλά και αυτή την φορά χαίρομαι που βλέπω και την δημιουργία της Φλώρας να παρουσιάζεται γιατί ξέρω πόση δουλειά και πόσο κόπο χρειάζεται αυτό που κάνει!

    Να είσαι καλά κοριτσάκι μου
    Σε φιλώ και σου εύχομαι καλό ξημέρωμα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωω! Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, Levina!! :)
      Τη δημιουργία της Φλώρας, από λάθος μου (την είχα βάλει σε διαφορετικό φάκελο σελιδοδεικτών) και θα την χάνατε!! Χαίρομαι πάρα πολύ που μου το είπε η Φλώρα, γιατί θα στενοχωριόμουν να το ανακάλυπτα εκ των υστέρων, πριν προλάβετε να τη δείτε!! :)
      Όμορφη εβδομάδα να έχεις!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  21. Πολύ όμορφη η σημερινή σου βόλτα, Χριστινάκι, και πολύ καλή σκέψη να τα χωρίσεις σε κατηγορίες!!! Τώρα τελευταία έχω αρχίσει κι εγώ κάποια ραψιματάκια, κάποια στιγμή θα σας τα δείξω!
    Φιλιά και καλή Κυριακή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει, Μαριάννα!! :)
      Είχαν μαζευτεί πάρα πολλές οπότε η πιο όμορφη λύση, μου φάνηκε αυτή! χιχι!
      Ααα! Θα περιμένω να δω και τις δικές σου δημιουργίες!! Είμαι σίγουρη θα είναι υπέροχες!! Βάλε κι οδηγίες, όπου μπορείς για να σε συμπεριλάβω στην επόμενη Βόλτα!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  22. Χριστινάκι, χτύπησες "φλέβα"!!!! Θα τα ξεψαχνίσω ένα ένα τα "σπιτάκια" που υποδεικνύεις! Μου αρέσει και το ράψιμο ! Είναι δημιουργική απασχόληση ! Να'σαι καλά, να'χεις μιαν όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που το ακούω, Πέπη!! Και κυρίως, χαίρομαι ιδιαίτερα που θα επισκεφτείς όλα τα σπιτάκια που προτείνω!! :) :)
      Να έχεις μια πολύ όμορφη εβδομάδα!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  23. Thanks Tina for including my Ladder Stitch Tutorial - I look forward to meeting some of your readers!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. You shouldn't thank me! I should thank you for your tutorial and great advice!!
      Have a great week!!

      Διαγραφή
  24. Τι ωραίες λαχταριστές φράουλες!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Υποκλίνομαι στην υπομονή σου να συγκεντρώνεις τόσο υλικό κάθε φορά!!!
    ;-)
    Φιλάκια, ομορφιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Γιάννα μου!!! :)
      Που να δεις έχουν και οι υπόλοιποι φάκελοι μέσα!! χαχα!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  26. Καλή η ιδέα να κάνεις τη βόλτα θεματική! Με το ράψιμο είμαστε χρόνια εχθροί αλλά ορισμένες φορές είναι χρήσιμο το άτιμο (και πρακτικό και οικονομικό). Θα επανέλθω στην ανάρτησή σου όταν η μαμά κηρύξει απεργία! :)
    Καλή συνέχεια στο καλοκαίρι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! Κι εγώ έτσι είμαι, Σκοτεινούλα!! Με το ζόρι κατάφερα τα μπρελοκάκια μου! Θαυμάζω τις ιδέες άλλων και τις δυνατότητες που έχει το ράψιμο από μακριά!!
      Καλή συνέχεια και σε εσένα!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  27. Καλημέρα Χριστίνα μου!!Καλή εβδομάδα!!!
    Πολύ όμορφη η βόλτα πού μάς πήγες!!Ευτυχώς μέ τό ράψιμο,τό έχω!!!Πάω νά συνεχίσω τήν βόλτα στά λίνκς πού μάς προτείνεις!!!Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα και σε εσένα, DIMI!! Πολύ χαίρομαι που "το' χεις" το άθλημα, οπότε θα την ευχαριστηθείς και με το παραπάνω την Βόλτα μας! χιχι!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  28. Thankyou for popping by my blog and posting my tutorial :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ευχαριστούμε για τη βόλτα! Καλά να περνάς, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μπράβο κορίτσι μου. Μας πήγες μια πολύ όμορφη και χρήσιμη βόλτα. Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Gina!!
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε και βρήκες χρήσιμες τις προτάσεις μου!! :)
      Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  31. Καλή εβδομάδα...μας έλειψε η βόλτα σου...ενδιαφέροντα αυτά που μας έδειξες..παώ να δω αυτό με τις φραουλίτσες (αγαπημένο φρούτο) μπράβο για την ξεχωριστή αναφορά στην αγαπημένη μας Φλώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα και σε εσένα, Δελφινάκι μου!!
      Χαίρομαι πολύ που βρήκες κάτι που σου τράβηξε το ενδιαφέρον! Οι φραουλίτσες αυτές δεν φαίνονται πολύ λαχταριστές;; χιχι!
      Την στενοχώρησα τη Φλώρα μας και της άξιζε η ιδιαίτερη αναφορά! :)
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  32. Καλησπέρα!!!Με το ράψιμο δεν τα καταφέρνω κοθόλου μα θαυμάζω όλα αυτά τα υπέροχα που μας δείχνεις στη βόλτα σου!!!Να είσαι καλά!!!Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ίδιο, Σπυριδούλα!! Θαυμάζω από μακριά, ό,τι υπέροχο δημιουργούν οι άλλοι!! χιχι!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  33. Πολύ ωραία βόλτα!
    Πολλά φιλιά Χριστίνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. .•°♡♡♫° ·.

    Ótima quarta-feira cheia de sol e saúde.
    Beijinhos.
    Brasil.•°
    °。✿✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Bunny bunny bunny!!!!!!!!!!!Χιχιχι...Ωραία βόλτα!!!
    Φιλάκια Τινάκι μου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη, είδες κουνελάκι και μπήκες, έτσι;; χιχι!
      Σ' ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  36. Γεια σου Χριστίνα μου!! Ελπίζω να περνάς όμορφα!! Θέλω να διαβάσουμε και δικά σου νέα, όχι μόνο της γειτονιάς ε;; Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα, δεν εγγυώμαι τίποτα!! Με τέτοια ζέστη που προβλέπεται αμφιβάλλω αν θα ανοίγω υπολογιστή για πάνω από δύο ώρες! Ούτε τα νέα σας δεν προλαβαίνω να βλέπω που έχω σαν προτεραιότητα.. Θα δούμε! :)
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  37. Πολύ όμορφη η βόλτα και με όμορφες δημιουργίες!!!!!
    Καλό μήνα, φιλιά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σε εσένα, Έφη!!!
      Χαίρομαι πολύ που βρήκες δημιουργίες που σου αρέσανε!! :)
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  38. ωραίες οι προτάσεις σου!! να περνάς υπέροχα! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου! Χαίρομαι που σου αρέσουν!!
      Να περνάς κι εσύ πολύ όμορφα!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  39. Πολύ όμορφες οι προτάσεις σου Χριστινάκι μου!!! Σ' ευχαριστούμε για τη βόλτα!!! :)
    Εύχομαι να πέρασες υπέροχα το καλοκαίρι!!! Περιμένουμε νέα σου!!! :)
    Φιλάκια πολλάαα!!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Φωτεινή μου!
      Κουραστικό αυτό το καλοκαιράκι και κουραστική προβλέπεται και η χρονιά! Ή τουλάχιστον είναι μέχρι τώρα! :)
      Φιλάκιααα!!!

      Διαγραφή
  40. Χριστινάκι, καλό μήνα (καθυστερημένα), καλό φθινόπωρο (καθυστερημένα)και μία τιμητική σκέψη, για ένα "Βραβειάκι" (επίσης καθυστερημένα, ως προς την ενημέρωση), που μπορείς αν θέλεις να παραλάβεις απ' το blog μου http://xibalbaawe.blogspot.gr/2013/10/blog-post.html
    Εύχομαι να είσαι καλά, γιατί είναι έντονη η απουσία σου!
    Θα χαιρόμουν να το αποδεχτείς, ακόμη κι αν δεν ακολουθήσεις, τη (γνωστή) διαδικασία!
    Να είσαι καλά και να περνάς καλύτερα!
    Φιλιά, κι ένα καλό ΣΚ, να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σε εσένα Χριστίνα! Οκτώβρη εσύ, Νοέμβρη εγώ! χιχι!
      Σ' ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ που μετά από τόσους μήνες απουσίας μου δείχνεις πως δεν με ξέχασες και με περιλαμβάνεις σε βραβεία! :)
      Φυσικά και θα το παραλάβω, αν και η "γνωστή διαδικασία" θα αργήσει πολύ όπως τα βλέπω τα πράγματα!!
      Καλό σ/κο και σε εσένα!! Να περνάς υπέροχα! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  41. Χριστινάκι μου!!!! έχουμε τόσο πολύ καιρό να τα πούμε!!! ελπίζω όλα να είναι πολύ καλά!! φιλάκαι πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι έχουμε πολύ καιρό να τα πούμε, Εύη μου! Χάθηκα εντελώς... Καλά είναι απλώς δεν έχω χρόνο για τίποτα.. υπολογιστή ανοίγω μόνο για λίγο τα σ/κα και πάλι.. Είμαι καλά όμως! :) Ελπίζω το ίδιο κι εσείς!!
      Πολλά φιλιά κι από εμένα!!

      Διαγραφή
  42. Καλέ! Πού είσαι εξαφανισμένη???
    Ελπίζω όλα να είναι καλά!
    Σε φιλώ πολύ-πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε Γιάννα!! Με κατάπιε μαύρη τρύπα!! χιχι!
      Όλα καλά είναι, απλώς είναι πολύ πολυάσχολη περίοδος αυτή και δεν έχω χρόνο για τίποτα, δυστυχώς.. Εσύ όλα καλά;
      Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  43. Χριστινακι μου καλο μήνα ξεκιναει το τρίτο χριστουγεννιατικο πανγύρι http://starsandicicles.blogspot.gr/2013/10/3.html και σε περιμένω φιλακια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτια μου σ' ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση και χαίρομαι πολύ που με θυμήθηκες!! Θα βάλω τα δυνατά μου, αλλά δεν υπόσχομαι τίποτα!! :) Και πάλι ευχαριστώ πολύ!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  44. Χρόνια πολλά για τη γιορτή σου!
    Καλές γιορτές!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Δήμητρα!!! Κι εσύ να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!! Καλές γιορτές να έχεις!!!
      Φιλιά κι από εμένα!!!

      Διαγραφή
  45. Δεν τα κατάφερα να σου ευχηθώ για την γιορτή σου, Χριστινάκι, αλλά πέρασα τώρα να σου πώ Καλή Χρονιά, με υγεία και αγάπη, και ό,τι άλλο επιθυμείς!!
    Ελπίζω να σε ξαναδούμε στην γειτονιά μας σύντομα!!!!
    Αρκεί που είσαι καλά, όπως διαβάζω πιό πάνω!!! So, take your time, baby!!!
    Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά και σε εσένα Μαριάννα!!! Με υγεία, αγάπη, ευτυχία!!
      Κι εγώ το ελπίζω! Μου έχετε λείψει πολύ!!! :)
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  46. Καλή χρονιά ευχομαι να έχεις πολλές ευτυχισμένες στιγμές ,υγεία και να περνάς όμορφα! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και σε εσένα Έφη!!!! Εύχομαι να σου φέρει ό,τι ποθεί η καρδιά σου το 2014!!!!
      Φιλιά κι από εμένα!!

      Διαγραφή
  47. καλή χρονιά..περασα να δω αν είσαι καλά... εύχομαι όλα καλά και σύντομα ξανά στο μπλοκ σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ που πέρασες Δελφινάκι μου!! Καλή χρονιά και σε εσένα με υγεία κι αγάπη!! Ελπίζω να τα καταφέρω σύντομα να επιστρέψω!! :)

      Διαγραφή
  48. Ήρθα να αφήσω αγκαλίτσα σφιχτή και φιλάκι γλυκό!
    Μας λείπετε, δεσποινίς!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσείς μου λείπετε, κυρία μου!!!!!
      Ανταποδίδω την αγκαλιά και το φιλί κι ελπίζω σύντομα να τα λέμε συχνότερα... όσο περισσότερος καιρός περνάει τόσο πιο δύσκολη είναι η επιστροφή.. και δυστυχώς έχουμε να τα πούμε από το καλοκαίρι :(
      Πολλά φιλιά Γιάννα μου!!!!

      Διαγραφή
  49. Δε γινόταν να μην περάσω να σου ευχηθώ!
    Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση, γλυκιά μου!
    Να περάσεις υπέροχα!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ που με θυμήθηκε Γιάννα μου και πέρασες από εδώ!!!
      Καλό Πάσχα και Χριστός Ανέστη κοπέλα μου!!!
      Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  50. ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΧΑΘΕΙ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ! ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω χαθεί δεν λες τίποτα.. αλλά είμαι καλά! :) Χαίρομαι πάρα πολύ που με θυμήθηκες και πέρασες μια βόλτα από εδώ!! :) Να περνάς υπέροχα!!! Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  51. Χρόνια πολλά, Χριστίνα μου, με υγεία, ευτυχία και αγάπη! Να χαίρεσαι τη γιορτή σου!
    Εύχομαι να είσαι καλά, να είναι όλα καλά... Χαθήκαμε...
    Να περάσεις υπέροχα τις γιορτινές μέρες με τα αγαπημένα σου πρόσωπα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές, Έλλη!! Πράγματι χαθήκαμε.. Περνάω και διαβάζω νέα σου όποτε μπορώ όμως! :) Καλές γιορτές να έχεις και χαρούμενα Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  52. Κορίτσι μου, πού χάθηκες? Ελπίζω όλα να είναι καλά...
    Δεν ήξερα πού αλλού να σε.. βρω!
    Καλά Χριστούγεννα, πέρασα να σου ευχηθώ! Με υγεία, χαμόγελο και πολλή αγάπη! Πολύχρονη!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή