Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

Κι άλλα βραβεία!!

    Το σπιτάκι μου δέχτηκε καινούρια βραβεία!! Και είμαι εδώ να τα παραλάβω επίσημα, πλέον!!

    Αυτή είναι η καρδιά μιας γυναίκας που την έχουμε μάθει, ακόμη και οι καινούριες (όπως εγώ), ως Κυρία! Για όσους δεν κατάλαβαν είναι η καρδιά της Μαρίας Βιλλιώτη, δοσμένη απλόχερα σε όσους θέλουν να την παραλάβουν! Σ' ευχαριστώ!!



    Το βραβείο αυτό, το δώσανε δύο άτομα! Η Ελένη και το blog της, Στα μονοπάτια της φαντασίας μου, δωράκι για όσους θα περνούσαν να της πούνε ευχές για την γιορτή της και το Κατερινάκι, που το χάρισε σε όλη τη γειτονιά! Σας ευχαριστώ πολύ! Και το χαρίζω κι εγώ με την σειρά μου σε όποιον δεν το έχει, στη γειτονιά!!

    Αυτό το βραβειάκι μου το χάρισε η Δήμητρα, από το blog της, Beauty and the Mist! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, Δήμητρα!! Το βραβείο αυτό, όμως, συνοδεύεται από κάποιος κανόνες! Ο πρώτος, είναι να αναφέρω το άτομο που μου το χάρισε και να βάλω σύνδεσμο για το blog του... Θα το έκανα ούτως ή άλλως!! Ο δεύτερος κανόνας είναι να σας το δείξω! Κι αυτό θα το έκανα! χιχι! Τρίτος κανόνας είναι να διαλέξω πέντε blogs με λιγότερους από 200 ακόλουθους και να το χαρίσω! Αλλά εγώ θα το πάω ένα βήμα παρακάτω και θα το δώσω σε άτομα με λιγότερους από 100 ακολούθους.. Οπότε, με τη σειρά μου, δίνω αυτό το βραβείο, στους εξής:
1. Στην Εύη από το beloved ideas!
2. Στην Κατερίνα από το Positive Thinking-Female Code!!
3. Στην Ειρήνη από το Moments
4. Στην Μαριάνθη από το marianth
5. Στην Ελένη από το Στα μονοπάτια της φαντασίας μου

    Τελευταίος κανόνας, να ειδοποιήσω τα άτομα στα οποία χάρισα το βραβείο! Οδεύω με το που τελειώσει η ανάρτηση!!!

    Ένα ακόμη βραβείο, προέρχεται από το αγαπημένο Δελφινάκι!!! Το χάρισε σε όλους του φίλους της!


Δεν είναι υπέροχο;; Σε ευχαριστώ πάρα πολύ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ!!!

   Τέλος, τα Κορίτσια Για Σπίτι, η Ευγενία και η Ευαγγελία, μου χαρίσανε δύο ακόμη βραβειάκια!! 


    Τα δέχομαι με μεγάλη χαρά!! Και τα χαρίζω, ξανά, σε όλους στην γειτονιά, που δεν τα έχουν, για να στολίσουν με αυτά το σπιτάκι τους!! Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!!!








    Σας ευχαριστώ όλες για τα βραβεία που μου δώσατε! Είναι όλα πανέμορφα! Κι όταν παίρνει βραβεία το σπιτάκι μου χαίρομαι τόοοοσοοοο πολύ!!!

59 σχόλια:

  1. Να χαρώ εγώ βραβεία! Θα παραλάβω σίγουρα αυτό που μου το δίνεις ονομαστικά αλλά και μερικά από τα άλλα που δεν έχω. Ισχύουν οι ίδιοι κανόνες που έθεσαν και σε σένα?
    Πάντως σ' ευχαριστώ για όλα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ, Ελένη!! Απ' ότι ξέρω οι κανόνες ακολουθούν το βραβείο! Οπότε, ναι!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Ναι, τα έβαλα μαζεμένα! χαχα! Φιλιά!! Και σε ευχαριστώ για το βραβείο, για άλλη μια φορά!

      Διαγραφή
  3. Πω πω ,μια ανάρτηση γεμάτη βραβεία!! Τα συγχαρητήρια μου. Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολλά πολλά βλέπω!!!!! Μπράβο σου!!! :) Καλό βράδυ και πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σ'ευχαριστώ για την αποδοχή της ''καρδιάς'' μου...και σου στέλνω τις ευχές μου να παίρνεις πάντα αγάπη στη ζωή σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ! Και για την καρδιά, και για τις ευχές! Καλό βράδυ να έχεις!

      Διαγραφή
  6. Να τα χαίρεσαι,Taelia88,και πάντα ψηλότερα εύχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο!!! Θα το παραλάβω όμως αύριο γιατί τώρα πέρασε η ώρα και είμαι τόσο κουρασμένη!!! Καλό βράδυ και ευχαριστώ πολύ!!!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ, Ειρήνη! Χαίρομαι πάρα πολύ που θα το δεχθείς! Καλή σου ξεκούραση!! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  8. Πωπώ, καλέ χαμός από βραβεία! Μπράβο, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!! Τα κρατούσα μέχρι να μαζευτούν για να σας τα φανερώσω! χιχι!

      Διαγραφή
  9. Ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!Τώρα γύρισα και το είδα!!
    Τι όμορφα πράγματα που κάνετε εδώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πω πω βραβεία ...μπράβο ..να τα χαίρεσαι ..φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καταιγισμός βραβείων. Να είσαι καλά και να πάρεις και άλλα πολλά στο μέλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Σωσώ!! Καλό βράδυ να έχεις!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Taelia μου σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!!! Ευχαριστώ που με σκέφτηκες! Προς το παρόν τα σώζω και αύριο θα τα αναρτήσω κι εγώ με τη σειρά μου! Καλό βράδυ, φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ! Χαίρομαι που θα τα δεχθείς!!
      Υ.Γ.: Το γλυκό καρυδάκι δεν το ξέχασα (δυστυχώς μεγαλώσανε πολύ για λικέρ) αν θέλεις να το φτιάξεις φέτος, πες μου να σου στείλω το τι θα κάνεις, αρχικά, στο mail σου!! Καλό βράδυ και σε εσένα! Φιλιά!!

      Διαγραφή
    2. Με πολύ μεγάλη χαρά θα τα δεχτώ! Εύχομαι και σε σένα ακόμα περισσότερα να αποκτήσεις!! Φέτος δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω, πότε είναι η εποχή για τα καρύδια; (Είμαι και λίγο άσχετη). Αν έχει περάσει η εποχή τους θα πρέπει να περιμένω... Στείλε μου και τη διεύθυνση σου να σου στείλω το κεράκι. (http://beloved-ideas.blogspot.com/search/label/%CE%94%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CE%AF)) Περιμένω, φιλάκια!

      Διαγραφή
    3. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!! Σου στέλνω μήνυμα!!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  13. Πω πω βραβεία και κακό!!
    Με γεια και με χαρά Taelia μου, να τα χαίρεσαι όλα τα βραβειάκια σου και να τα χιλιάσεις!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχα βραβεία από υπέροχους ανθρώπους και blog!!! Πάντα τέτοια! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι! Υπέροχα βραβεία, υπέροχοι οι άνθρωποι που τα χαρίσανε! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  15. Να χαίρεσαι τα βραβειάκια σου και μέχρι
    να μας χιλιάσεις να πάρεις πολλά ακόμα!!
    Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Μαντρίνα!! Καλή ημέρα και σε εσένα!!

      Διαγραφή
  16. Να χαίρεσαι τα βραβεία σου.. σου εύχομαι πολλά ακόμα.. σ ευχαριστώ για την αποδοχή του δικού μου βραβείου, δεν είναι κανένα σπουδαίο αλλά είναι μέσα από την καρδιά μου

    δελφινοφιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ!! Το ότι είναι μέσα από την καρδιά σου, είναι που το κάνει σπουδαίο!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Σου εύχομαι να πάρεις πολλά πολλά βραβεία ακόμη. Να τα χαίρεσαι αυτά που κέρδισες ήδη!!!
    Καλό μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, Ειρήνη! Καλό μεσημέρι και σε εσένα!

      Διαγραφή
  18. Συγχαρητήρια!!!Σου εύχομαι πολλά βραβεία ακόμη και να έχεις πάντα επιτυχίες!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γειά σου Χριστίνα!!!Συγχαρητήρια.... είναι πολύ όμορφα και σίγουρα τα αξίζεις!!!Εύχομαι να γεμίσεις με βραβεία και με όμορφες ευχές από την όμορφη γειτονιά των blog!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, Έλενα, για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου!! Καλό βράδυ να έχεις, φιλιά!!

      Διαγραφή
  20. Πρόβλημα... Αφού κατάφερα να βάλω την εικόνα του βραβείου μου στην ανάρτηση μου (!!!) εδώ και ώρα προσπαθώ να το βάλω στα gadgets αλλά αδυνατώ! Δεν δέχεται την διεύθυνση της εικόνας!!! Μήπως μπορείς να μου πεις εσύ την σωστή διεύθυνση??? Ευχαριστώ ξανά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε να την αποθηκεύσεις στον υπολογιστή σου (δεξί κλικ πάνω στην εικόνα και μετά αποθήκευση εικόνας ως.. -αποθήκευσέ την στην επιφάνεια εργασίας για ευκολία) και στο μπλογκ, στα gadgets, στην προσθήκη φωτογραφίας κάνεις αναζήτηση, την βρίσκεις στον υπολογιστή σου, και την ανεβάζεις έτσι! Ελπίζω να πιάσει!!

      Διαγραφή
    2. ok τα κατάφερα!!! Ευχαριστώ...

      Διαγραφή
  21. Καλημέρα!!! Συγχαρητήρια για τα βραβεία!!!!! Να τα χιλιάσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα!! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!

      Διαγραφή
  22. Καταπληκτικό βραβείο!!Τον ξέρω αυτόν τον υπέροχο πίνακα της Μαρίας-))))
    καλό απόγευμα-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι!! Απίστευτος πίνακας!! Καλό απόγευμα και σε εσένα!!

      Διαγραφή
  23. α το δελφινι το αγαπησα να τα χαιρεσαι να τα δεις οπως θες και αλλα τοσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου άρεσε πάρα πολύ!! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!! Καλό απόγευμα να έχεις!

      Διαγραφή
  24. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου τα αξίζεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ τόσο πολύ, Ρένα, για τα καλά σου λόγια!! Καλό βράδυ να έχεις!! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  25. Γειά σου Taelia!Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι είναι το πρώτο μου μαζί με αυτό που μου χάρισε η Ειρήνη!!!!χι χι πολύ χάρηκα..τώρα είμαι και εγώ μια επίσημη blogger!!!
    καλή μας διασκέδαση λοιπόν στον κόσμο των blog!!
    φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ Μαριάνθη!! Επίσημη blogger νομίζω, είσαι από τη στιγμή που απέκτησες τον πρώτο σου ακόλουθο! χιχι! Αλλά το βραβειάκι την επικύρωσε την θέση!! Καλή μας διασκέδαση πράγματι!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  26. τι απίθανη καρδιά!!!!!!!!!!!!!!μπράβο για τα βραβεία!!πάντα τέτοια σου εύχομαι!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, maya!! Καλό σου απόγευμα, φιλιά!!

      Διαγραφή
    2. καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!

      Διαγραφή
  27. Bom final de semana para você!
    Obrigado por sua visita!
    Beijos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή