Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Ακόμη ένα υπέροχο δώρο!!

    Σας είπα;;; Είχα δέμα!!! Από Κρήτη αυτή τη φορά!!! Κέρδισα στον διαγωνισμό ενός από τα πρώτα blog που έγινα ακόλουθος!!! Το σπιτάκι ανήκει στην Βαγγελιώ ή αλλιώς Κρήτη:γαστρονομικός περίπλους!!




    Ο διαγωνισμός γινόταν για το καλό της επιστροφής της Βαγγελιώς από τη Σκωτία και το δώρο που κέρδισα εγώ ήταν ένα σετ με λαδόξιδο και αλατοπίπερο!! Πρώτη φορά κέρδιζα σε διαγωνισμό στη γειτονιά, οπότε φαντάζεστε τη χαρά μου!!

    Και το δώρο μου ήρθε!!! Και συνοδευόταν από μια πολύ γλυκιά καρτούλα (μόνο Χριστίνα, όχι Θάλεια!! χιχι!) και από τρία πακετάκια με φρέσκα βότανα!!! Έκπληξη!!!! Λουίζα, Φασκόμηλο και Δίκταμο!!! Όλα Κρητικά!! Μου αρέσουν πολύ τα αφεψήματα και προτιμώ να τα φτιάχνω αρκετές φορές, αντί για καφέ το απόγευμα ή για πρωινό! Τέλειο δώρο!! Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ Βαγγελιώ!!!!

    Και φτάσαμε και στο κυρίως δώρο!!! Ένα έχω να σας πω! Οι φωτογραφίες το αδικούν!! Από κοντά είναι πολύ πιο όμορφο!! Μου αρέσει πολύ η ποιότητα του!! Και άρεσε σε όλους, όσους το είδαν!! Με πρώτη και καλύτερη τη μητέρα μου που μου είπε να το ξανατυλίξω και να το βάλω σε ασφαλές μέρος για να το πάρω στο δικό μου σπίτι, όταν με το καλό και αν πάω...!! χιχι!

    Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Βαγγελιώ!! Για τα βότανα, για την κάρτα, για το τόσο προσεγμένο δώρο.. Η χαρά μου ήταν μεγάλη!!!!

17 σχόλια:

  1. Χαίρομαι πολύ για τη χαρά σου Χριστίνα μου! Συμφωνώ με τη μητέρα σου, να τα φυλάξεις να τα πάρεις σπίτι σου, και δεν θέλω ΑΝ πάω... ΘΑ πας με το καλό!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν υπάρχει τίποτα πιο όμορφο και γλυκό από ανθρώπους που δείχνουν την χαρά τους ακόμη κι αν παίρνουν ασήμαντα δώρα! Σ' ευχαριστώ εγώ κορίτσι μου και εύχομαι να είσαι τυχερή και στα σημαντικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο το δωράκι σου! Να το χαίρεσαι....και στο δικό σου σπίτι με το καλό!!! :)) Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια κορίτσι μου για το δώρο σου. Καλό ξημέρωμα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίο και χρήσιμο!!Να είσαι πάντα τυχερή να κερδίζεις!! :) Γελάω όταν σε λένε Θάλεια αλλά δεν τους αδικώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ομορφο το δώρο σου! Πάντα τυχερή να'σαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πράγματι πολύ όμορφο το δώρο σου! Πάντα τυχερή να είσαι στη ζωή σου!
    Καλό Σαββατοκύριακο! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να το χαρείς το δώρο σου!...και πάντα τέτοια....
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια τυχερούλα!
    Κι εγώ γελάω όταν σε λένε Θάλεια! Έχεις πολλά ονόματα πλέον!
    Κσλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να το χαρείς και να ακολουθήσουν κι άλλα πολλά μια που έγινε η αρχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια σου εύχομαι πάντα να κερδίζεις στη ζωή σου!

    Καλό μας μήνα! Christina by Christina's eyes

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπραβο Χριστινακι!!!!!!!!!!
    Οντως ειανι υπεροχο το δωρο που κερδισες!!!!!
    Να εισαι παντα τυχερη και καλοτυχη!
    Καλο μηνα να εχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Mπράβο για το δωράκι!Πάντα τυχερή!!!!!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. εύγε Χριστινάκι για το όμορφο ΄δωρο που κέρδισες-))))
    πάντα τέτοια-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πολύ όμορφα δωράκια!! πάντα τυχερή Χριστινάκι μου!!! φιλάκια πολλά και καλό μήνα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή